instamember

afs
  • ۰
  • ۰

در حالی که شما ممکن است یک استراتژی برای پست های اینستاگرام خود داشته باشید، ممکن است از یک ویژگی مهم  اینستاگرام خود غافل شوید. بیو  اینستاگرام شما اولین تاثیر  برند شما و ستون فقرات اینستاگرام شماست. با یک بیو مناسب میتوانید باعث افزایش فالوور اینستاگرام شوید.

در بیو اینستاگرام میتوانید 150 کارکتر بنویسید حواستان باشد از این 150 کارکتر بهترین استفاده رو برای تاثیر گذاری بروی مخاطبان خود بگذارید .

بیوگرافی اینستاگرام شما شامل چه چیزهایی هست ؟

قبل از اینکه شروع کنید باید بدونید بیوگرافی از چه اجزایی درست شده 

نام

متنی که در این فیلد وارد میکنید در بالای بیو اینستاگرام ظاهر میشود. البته شما باید نام تجاری خود را وارد کنید ،  در این فیلد میتوانید 30 کاراکتر بنویسید .

فیلد نام در جستجوهای اینستاگرام گنجانده شده است، بنابراین یک کلمه کلیدی استراتژیک در اینجا می تواند به کاربران کمک کند شما را پیدا کنند .

 

نام کاربری

نام کاربری هویت شما در اینستاگرام است و بخشی از URL نمایه شماست، بنابراین با دقت انتخاب کنید! نام کاربری خود را با دسته خود در سایر شبکه های اجتماعی سازگار سازید تا کاربران بتوانند به طور همزمان در چندین شبکه شما را برچسب گذاری کنند.

 

وب سایت

این تنها جایی در اینستاگرام  است که در آن شما می توانید یک لینک بزارید . شما می توانید آن را به عنوان اغلب به عنوان دوست دارید، بنابراین شما می توانید به جدیدترین و یا مهم ترین مطالب (مانند آخرین پست وبلاگ یا ویدئو)، یک کمپین خاص، و یا یک صفحه اصلی است بزارید . با استفاده از یک کد ردیابی یک URL shortener را امتحان کنید تا آمار واقعی در بازدیدکنندگان اینستاگرام را دریافت کنید.

 

بیو

نام تجاری شما نیاز به توضیح دارد که چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید، شخصیت منحصر به فرد نام تجاری خود را انتقال دهید و از زبان هدفمند برای نشان دادن مخاطب ایده آل خود استفاده کنید. این یک درخواست بزرگ برای یک فضای کوچک است – شما فقط 150 کاراکتر دارید، بنابراین شما باید خلاق باشید و از چند ترفند استفاده کنید تا بتوانید بیوگرافی خود را برجسته کنید.

رای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر از هشتگهای مارک استفاده کنید

هیچ چیز یک داستان نام تجاری قانع کننده تر از تصاویر واقعی افراد در تعامل با نام تجاری شما ایجاد نمی کند. ساده ترین راه برای جمع آوری این تصاویر این است که حاوی یک مارک تجاری در کسب و کار شما باشد که به Instagrammers می دهد تا مطالب خود را برای شما به اشتراک بگذارید.

برای دیدن نحوه استفاده از این مفهوم برای ایجاد یک خوراک زیبا که مردم در مورد استفاده از محصول خود را هیجان زده، به هیچ وجه از حساب GoPro Instagram نگاه نکنید.

اینستاگرام ایده های بیرونی

instagram bio ideas

هشتگ مارک فقط برای محصولات نیست. پی پال ترکیبی از Emoji و یک هشتگ مارک دار برای ایجاد خوراکی است که درآمد پول را به عنوان یک سرویس عمیق شخصی، و انعطاف پذیری برند را نشان می دهد.
Instagram بیوگرافی ایده برای کسب و کار | وبلاگ Hootsuite
تصویر از طریق PayPal در Instagram.

به یاد داشته باشید که هر هشتگهایی که در زیست شناسی شما وجود دارد، در رابط وب Instagram قابل کلیک هستند، اما در برنامه تلفن همراه نیستند. برای Instagram Instagram بیشتر و نحوه کار آنها برای نام تجاری خود، از Instagram Full Hashtag Guide for Business دیدن کنید.

 

آن را با فاصله و انشعاب خط ببندید

شکاف خط و فاصله به شما اجازه می دهد تا زیست محیط زیست خود را به اندازه تکه های اطلاعاتی که می خواهید برای بازدیدکنندگان آسان باشد را از بین ببرید، بنابراین می توانید مهم ترین چیزهایی را درباره نام تجاری خود برجسته کنید. در مثال زیر، ربکا بولیت، وبلاگ نویس ونکوور (a.k.a. خانم 604) ترکیبی از خطوط و Emoji برای برجسته کردن نام تجاری شخصی خود است.
Instagram بیوگرافی ایده برای کسب و کار | وبلاگ Hootsuite
تصویر از طریق خانم 604 در Instagram.

پیاده سازی این قالب بندی می تواند روی دستگاه تلفن همراه شما پیچیده باشد، به ویژه اگر از iPhone یا iPad استفاده می کنید. دو راه برای رسیدن به این نگاه وجود دارد.
Instagram Bio Ideas for Business | Hootsuite Blog
روش موبایل: بر روی یک آیفون، برنامه یادداشت ها را باز کنید و بیوگرافی خود را بنویسید، همانطور که دوست دارید آن را به نمایش بگذارید، از جمله لغو خط. همه را انتخاب کنید و کپی کنید، سپس برنامه Instagram را باز کنید. را انتخاب کنید “ویرایش مشخصات” و سپس متن از برنامه یادداشت را به زمینه زیست خود را در برنامه نمایش مشخصات عمومی قرار داده و را انتخاب کنید ‘انجام شد’ برای ذخیره کنید.
روش وب: نمایه Instagram خود را مشاهده کنید، «ویرایش پروفایل» را انتخاب کنید و زیست محیط خود را به همان اندازه که مایلید ظاهر شود، سپس «ذخیره» را کلیک کنید. توجه داشته باشید که هنگامی که نمایه خود را بر روی دسکتاپ مشاهده می کنید، بدون وقفه خط ظاهر می شود.

شکاف خطوط و فاصله همواره برای نمایش های وب و موبایل همیشگی نیست. از آنجا که Instagram عمدتا یک برنامه تلفن همراه است، شما می توانید نگاه تلفن همراه را اولویت بندی کنید، اما مطمئن شوید که نمایه خود را در هر دو دستگاه تلفن همراه و رایانه مشاهده کنید تا مطمئن شوید که در هر دو فرمت ظاهر می شود.

 خرید ممبر کانال تلگرام

  • ۹۷/۰۱/۱۱
  • instamember mamadsda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی