instamember

afs
  • ۰
  • ۰

شاید برای شما هم پیش آمده باشد زمانی که در اینستاگرام خود مشغول فعالیت هستید با یک سری محدودیت‌های اینستاگرام مواجهه شده باشید؛ محدودیت لایک، فالوو و کامنت!

آیا می‌دانستید که اینستاگرام برای جلوگیری از سوء استفاده، تبلیغات و مزاحمت برخی افراد برای حساب‌های اینستاگرامی محدودیت تعیین کرده است؟

این محدودیت‌های اینستاگرام جزء الگوریتم‌های اینستاگرام است و شرکت‌های بزرگ از جمله اینستاگرام، گوگل و… هیچ‌وقت به طور واضح از الگوریتم‌های خود سخن نمی گوییند اما می‌توان با استفاده از تجربه و آزمون خطا به این الگوریتم‌ها پی برد!

در اینجا سعی شده همه مواردی که باعث محدودیت شما در اینستاگرام می‌شود را شرح دهیم.

محدودیت اینستاگرام

1. محدودیت فالوو تا 7500 نفر (به صورت تجربی 160 نفر در ساعت)

·        اینستاگرام اگر متوجه شود شما در بازه زمانی کوتاهی سعی در فالوو کردن تعداد زیادی از افراد را داشتید، حساب شما را تا 24 ساعت از فالوو کردن منع می‌کند! دقت داشته باشید فقط از فالوو کردن دیگران منع می‌شوید و بقیه فعالیت‌ها برای شما آزاد است.

2. محدودیت لایک تا 300 لایک در ساعت

·        اینستاگرام اگر متوجه شود شما در بازه زمانی کوتاهی سعی در لایک کردن تعداد زیادی از افراد را داشتید، حساب شما را تا 24 ساعت از لایک کردن منع می‌کند! دقت داشته باشید فقط از لایک کردن دیگران منع می‌شوید و بقیه فعالیت‌ها برای شما آزاد است این جز محدودیت های اینستاگرام است

·        برخی افراد محدودیت اینستاگرام را تا 350 لایک در ساعت می‌دانند ولی اگر حساب کاربری‌تان برایتان اهمیت دارد سعی کنید به 300 لایک در ساعت نزدیک هم نشوید!

3. محدودیت کامنت تا 59 کامنت در ساعت

·        اینستاگرام اگر متوجه شود شما در بازه زمانی کوتاهی سعی در درج کامنت برای تعداد زیادی از افراد را داشتید، حساب شما را تا 24 ساعت از کامنت گذاشتن منع می‌کند! دقت داشته باشید فقط از کامنت گذاشتن برای دیگران منع می‌شوید و بقیه فعالیت‌ها برای شما آزاد است.

·        به نظر می‌رسد اینستاگرام محدودیت 500 کامنت در روز را هم دارا می‌باشد.

·        سعی کنید از کامنت تکراری پرهیز کنید زیرا اینستاگرام متوجه می‌شود که شما یک اسپمر هستید و حساب شما را زودتر از آنچه فکر می‌کنید مسدود می‌کند! ایجاد کامنت تکراری بیشتر در موارد که برای کار خود تبلیغ می‌کنند دیده می‌شود که آن هم توسط ربات‌های اینستاگرامی ایجاد می‌شود.

4. محدودیت 30 هشتگ در هر پست

·        اگر امتحان کرده باشید خواهید دید که برای هر پست نمی‌توانید بیش از 30 هشتگ استفاده کنید و اگر بیش از 30 هشتگ استفاده کنید در زمانی که پست منتشر شود هیچ یک از هشتگ ها درج نمی‌شود و پست شما بدون هشتگ منتشر می‌شود.

·        سعی کنید 4 الی 5 هشتگ کلیدی مخصوص پست خود پیدا کنید و بیشتر از آن‌ها استفاده کنید؛ این روش نتیجه بهتری در پی خواهد داشت و احتمال دیده شدن شما را افزایش می‌دهد که قطعاً لایک و فالوو بیشتری برای شما می‌سازد.

5. محدودیت طول توضیحات کپشن (caption) یا موضوع تا 2200 کاراکتر

·        اینستاگرام نمی‌خواهد که شما زندگی نامه خود را در کپشن قرار دهید؛ او می‌خواهد شبکه اجتماعی سرگرم کننده‌ای از عکس‌ها و فیلم‌های کوتاه با توضیحات کوتاه باشد که این روش باعث جذابیت و وقت گذاشتن مخاطبین روی این شبکه اجتماعی می‌شود.

6. بریده شدن کامنت های بیش از 240 کاراکتر

·        همان طور که در بالا گفتم اینستاگرام با طولانی بودن فیلم، کپشن و کامنت مخالف است.

7. محدودیت بایو (bio) تا 150 کاراکتر

·        اگر حساب کاربری شما بیزینسی یا تجاری است و برای کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده می‌کنید بهتر است در قسمت بایو از کلمات کلیدی که مخاطبین شما برای پیدا کردن شما استفاده می‌کنند بهره ببرید که تأثیر بسیار زیادی در پیدا کردن شما دارد.

8. فالو یا آنفالو 45 نفر در 15 دقیقه

·        اگر شما به صورت دستی در زمان 15 دقیقه بیش از 45 نفر را فالو یا آنفالو کنید اینستاگرام شما را بلاک می‌کند.

·        گاهی دیده شده یک شخص از فالوور های خود خواسته تا برای رفع بلاک شدنش در زیر پستش کامنت انگلیسی بگذارند؛ گذاشتن کامنت انگلیسی در زیر پست هیچ تأثیری در رفع بلاک شدن شما ندارد و حداقل باید 24 ساعت بگذرد تا حساب شما باز شود.

تهدید اینستاگرام

هر بار که اینستاگرام شما را بلاک می‌کند یک اخطار برای شما به حساب می‌آید و مانند یک سوء سابقه در پرونده شما ثبت می‌شود پس سعی کنید اخطار زیادی نگیرید که اگر این اتفاق بارها بیفتد احتمالاً اکانتی که مدت‌ها برایش زحمت کشیدید و فالوور فراوان جذب کردید دیسبل (Disable) خواهد شد و به سختی می‌توان حساب را برگرداند و گاهی هرگز برگردانده نمی‌شود!

در اینجا سعی کردیم با آموزش محدودیت‌های اینستاگرام شما را در  یاری کنیم؛ افراد باهوش می‌توانند از این اطلاعات استفاده کنند و حداکثر تلاش خود را در جذب فالوور داشته باشند.

 

محدودیت اینستاگرام

followernab.com

  • ۹۶/۱۰/۰۸
  • instamember mamadsda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی