instamember

afs
  • ۰
  • ۰
. استفاده از هشتگهایی که شناخته شده است برای کمک به افزایش پیروان: #FF (دنبال جمعه)، #instafollow، # l4l (مثل برای دوست)، #tagforlikes و #followback.

2. مانند صدها عکس تصادفی از مردم در مخاطبان مورد نظر خود. نیل پاتل از این استراتژی استفاده کرده و متوجه شده است که او برای هر 100 دوست از تصاویر تصادفی، 6.1 پیرو را کسب کرده است.

3. برگزاری مسابقه در Instagram. یکی از ساده ترین راه های انجام این کار این است که یک تصویر را برای ترویج مسابقه بفرستید و سپس از مردم بخواهید تا به آن وارد شوند.

4. حساب Instagram خود را در حساب های دیگر و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود ارتقا دهید. به مردم بگویید چه زمانی می توانید از آنها انتظار داشته باشید (به عنوان مثال، عکس های پشت صحنه، پیج های دزدکی حرکت کردن، کوپن ها و غیره)

5. عکس های دیگر کاربران را دوست داشته باشید و نظر دهید. این طبیعی ترین راه برای به دست آوردن پیروان جدید است.

6. از هشتگ های محبوب استفاده کنید تا تصاویر شما در جستجو پیدا شوند. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از #love، #instagood، #tbt و #photooftheday.

7-خرید فالوور اینستاگرام بیکی دیگه از اون راه هاست که میتونید استفاده کنید

followernab
  • ۹۶/۱۰/۰۴
  • instamember mamadsda

نظرات (۱)

خیلی مهم بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی