instamember

afs
  • ۰
  • ۰

جذب مشتری در اینستاگرام روش پیچیده ای نیس ! در این اموزش شما روش های مختلف جذب مشتری در اینستاگرام رو اموزش میبنید . 7 روش مختلف از بهترین روش های جذب مشتری در اینستاگرام است رو اموزش میبینید .

در مورد خودتان و کارتان در بیو بنوسید


در بیو خود بنوسید چرا مخاطبان باید از محصولات شما استفاده کنند و چرا باید شما رو دنبال کنند  مطمن باشید متنی بنویسید که ان ها رو جذب کند و صفحه شما رو دنبال کنند

پست های خود را با مطالب با ارزش پر کنید

 خرید فالوور اینستاگرام

 تمرکز بر پیشنهادات فروش خود  – که یک ایده بزرگ است که باعث می شود محصولات شما متفاوت و شما را با ارزش نشان دهد ، زیرا ارزش دارد و سزاوار است که برای آن پرداخت شود، و شما یک هدف منحصر به فرد دارید که باید با دنیا به اشتراک گذاشته شود. همه پست های من با این ایده بزرگ مطابقت دارند.

پست ها و آگهی های خود را در مورد مخاطبان هدف خود بنوسید

تمرکز بر نیازهای آنها و نحوه ی انجام آنها به صورت منحصر به فرد است. بیشتر مارک ها بر محصولات و خدمات خود تمرکز می کنند. با تمرکز بر روی بازار هدف خود به جای آن ایستادگی کنید.

جذب مشتری در اینستاگرام

با آنها صحبت کنید

از سؤالات خود بپرسید و یک ایده بزرگ در مورد یک گفتگو داشته باشید. با افراد ارتباط برقرار کنید و اعتماد کنید تا به آنها اطلاع دهید که به دنبال روابط هستید. فروش نیست وقتی سوالاتی را مطرح میکنید، آنها احتمال بیشتری دارند که درگیر شوند.

این ها باعث جذب مشتری در اینستاگرام می شود

 

مایل باشید مطالب بحث برانگیز باشد

مارک های موفق تر، دارای طرفداران raving و همچنین مخالفان بزرگ هستند. هدف شما از طریق پست های شما این است که دقیقا چشم انداز کامل خود را جذب و هر کس دیگری را دفع کند.

محدودیت های اینستاگرام

معتبر باشید


سعی کنید کسی باشید که نیستید و در عوض با مخاطبانتان واقعی هستید. متفاوت است خوب است متفاوت است افراد بیشتر به کسانی که معتقدند واقعی هستند، ارتباط دارند. گاهی اوقات طرفداران خود را کمی در زندگی خود، خانواده خود و شما که به عنوان یک شخص واقعی هستید، بگذارید. مردم می خواهند با افرادی که می شناسند، مانند اعتماد و اعتماد، تجارت کنند.

 

تمرکز بر تحول، نه اطلاعات

این مهمترین نکته برای یادآوری است. رقبای شما بر روی ویژگی های محصول و خدمات خود تمرکز می کنند. اگر آنها کمی پیشرفته تر هستند، آنها نیز بر مزایای خود تمرکز می کنند. اما شما بهتر از آن هستید شما پیشرفته هستید و بر این خواهد بود که چگونه این مزایا به زندگی آنها تاثیر می گذارد. چگونگی کار با شما دقیقا همان چیزی است که آنها به دنبال آن بودند تا صلح را به ارمغان بیاورند، درد را از بین ببرند یا به آنها شادی بدهند. این نه تنها به شما در فروش کمک می کند، بلکه شما را به عنوان مقام اصلی در بازار تان قرار می دهد.


  • ۹۶/۱۰/۱۱
  • instamember mamadsda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی