instamember

afs
  • ۰
  • ۰

بلیط هواپیما

چند سال گذشته وب سایت های زیادی در زمینه رزرواسیون بلیط هواپیما شروع به فعالیت کرده اند. بلیط هواپیما به دو صورت سیستمی و چارتری فروخته می شود. پروازهای سیستمی پروازهایی هستند که مستقیما از سیستم شرکت هواپیمایی صادر میشوند اما بلیط هواپیما در خصوص پروازهای چارتری پروازهای هستند که از سیستم چارترکننده که .صندلی های پرواز را از شرکت هواپیمایی پیش خرید کرده است صادر می شود.

آیا شما می دانید تفاوت پروازهای سیستمی و چارتری برای مسافرها چیست؟ پروازهای سیستمی مطابق بخشنامه شرکت های هواپیمایی کنسل و استرداد می شوند ولی بلیط های هواپیمایی چارتری مطابق شرایط و مقررات چارترکننده می باشد و بعد از پرواز غیر قابل کنسل و یا استرداد است. تفاوت دیگر  و سیستمی در قیمت بلیط کودک می باشد. در پروازهای چارتری معمولا قیمت بلیط کودک بزرگتر از 2 سال مانند بزرگسال محاسبه می شود.

زمانیکه مسیری پرتردد باشد (مانند بلیط چارتری اهواز-تهران) آژانس های مسافرتی برای برنامه ریزی تورها با شرکت های هواپیمایی قرارداد می بندند که همه یا بخشی از صندلی های پرواز را به صورت هفتگی بفروشند. در برخی مواقع شرکت های بزرگ نیز که کارمندهای آنها در مسیری خاص، پرسفر هستند اقدام به چارتر کردن پرواز می کنند.

برای افرادی که سفر بخشی مهمی از زندگی آن ها است ، اعم از سفرهای کاری و تفریحی ،بخش مهمی از سفرهای آنها را تشکیل می دهد، و مانند هر سفر دیگری سفرهای هوایی هم مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

www.captan.ir

  • ۹۶/۱۱/۰۵
  • instamember mamadsda

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی